Appelgroen? Hoe ben je daarbij gekomen?

In januari 2008 volgde ik, Mark Reiffers, een opleiding tot grafisch vormgever. Voor een project moest er een fictief bedrijf opgezet worden en daarvoor moest een logo met compleet huisstijl ontworpen worden.

Appelgroen Media, een media bedrijf dat zich voornamelijk bezig hield met het ontwerpen van logo’s, huisstijlen, flyers, folders & websites.

» in het werkveld

Na het afronden van dit project begon de hersenspinsels. Ga ik een onderneming starten?  Het antwoord op deze vraag was JA! Na een kort marktonderzoek werd de hoofdtaak van mijn onderneming toch niet alleen het grafische ontwerp, maar het belettering en bedrukken van alles wat je maar kan verzinnen.

Appelgroen Media levert het totaal plaatje! Grafisch ontwerp maar ook de uitvoering in onder andere autoreclame, raambelettering, spandoeken, reclameborden, drukwerk en textielbedrukking.

» HET LOGO UIT 2009

Het plan? Alles zelf opzetten om zo kosten te besparen en stapje bij beetje uitbreiden tot een volwaardig bedrijf.

Nu, 15 jaar later, bestaan wij nog steeds maar inmiddels wel onder een andere naam. Het woord ‘media’ is vervangen door ‘reclame’. Dit om een dichter bij de kern te komen van de producten en diensten die wij aanbieden.